Ocena Pracownika
- 1 warsztat
- Świadectwo ukończenia
Czy pełniąc rolę HR Managera/HR Business Partnera w firmie można jednocześnie być aktywnym partnerem w rozwoju kompetencji poprzez doświadczenie pracy coachingowej czy efektywną ocenę pracy pracowników? Zdecydowanie tak. Szczegóły podczas warsztatu.
Mikołaj Uzunow
Coach, CEO
Warsztat ten przeznaczony jest dla:
- HR Managerów i HRBP, dla których jest ważna umiejętność budowania partnerstwa z biznesem i utrzymywanie relacji poprzez budowanie autorytetu i zaufania wśród kadry kierowniczej Firmy.
- HR Managerów i HRBP stawiających na rozwój i doskonalenie swoich indywidualnych kompetencji miękkich.
- HR Managerów i HRBP chcących realizować swoją rolę wsparcia kadry menedżerskiej we wszelkich działaniach związanych z zarządzaniem ludźmi, pełnieniem roli jako przywódcy, rozwojem danego obszaru biznesowego.
- HR Managerów i HRBP , którzy pragną wzmocnienia swojej roli jako Partnera Wewnętrznego kadry kierowniczej firmy.
- HR Managerów i HRBP, którzy chcą opanować w praktyce sztukę efektywnej oceny pracowników.
- Osób wchodzących w rolę szefa.
- Wszystkich, pragnących lepiej rozumieć specyfikę trudnego zawodu szefa w praktyce.
Warsztat skoncentrowany jest na uczeniu i trenowaniu:
- Rozumienia specyfiki roli szefa w procesie rozwoju i weryfikacji kompetencji podwładnych.
- Rzetelnego przygotowywania się do prowadzenia rozmów oceniających.
- Definiowania i komunikowania precyzyjnych kryteriów oceny pracowników.
- Prowadzenia rozmów oceniających w duchu konstruktywnego dialogu z podwładnymi.
- Definiowania ewentualnych planów naprawczych i motywowania podwładnych do realizacji wyznaczanych im celów.
- Reagowania na trudne i destrukcyjne zachowania podwładnych podczas rozmów oceniających.
W PROGRAMIE:
Podstawowe narzędzia managera, niezbędne podczas prowadzenia rozmów oceniających:
- Odsłanianie intencji oraz interesów szefa,
- Algorytm decyzji,
- Informacja zwrotna,
- Zamiana oceny na opinię.
Przygotowanie do rozmów
- Ujawnienie intencji szefa,
- Nazwanie celu oraz ważnych interesów szefa dotyczących ocen pracowników,
- Przedstawienie przebiegu rozmowy oceniającej oraz związanych z nią zadań dla podwładnych.
Prowadzenie rozmowy oceniającej
- Czas i miejsce spotkania,
- Intencje szefa i cel oceny,
- Ogólna informacja zwrotna.
Przedstawienie konkretnych ocen w poszczególnych kategoriach.
Samoocena pracownika w poszczególnych kategoriach.
Wyjaśnienie istotnych różnic w ocenie szefa i samoocenie podwładnego.
Algorytm działania managera na zaskakujące i trudne reakcje ocenianego pracownika.