Diagnoza Miękkich Kompetencji Handlowych Kwestionariuszem Online
Czym jest nasza diagnoza?
- Narzędzie diagnostyczne, do badania aktualnego stanu jakości miękkich kompetencji handlowych danego zespołu handlowego, poszczególnych przedstawicieli lub konkretnego handlowca/przedstawiciela z uwzględnieniem psychologicznych aspektów relacji biznesowych.
- Kwestionariusz do wypełnienia online na dowolnym urządzeniu (komputer, telefon, tablet).
- Dokładna diagnoza poziomu jakości miękkich kompetencji handlowych w 17 kluczowych obszarach handlowania.
- Badanie skoncentrowane na analizie jakości działania danego zespołu handlowców/przedstawicieli (lub poszczególnych osób) w bezpośrednich relacjach z klientami.
- Diagnozuje konkretne umiejętności handlowe na poziomie operacyjnym.
Korzyści – Co to daje?
- Efektem diagnozy” jest „fotografia” aktualnego stanu jakości miękkich kompetencji handlowych danego zespołu handlowego, poszczególnych przedstawicieli lub konkretnego handlowca/przedstawiciela, w kontekście ważności i pilności ich stosowania w codziennej praktyce handlowej danej Firmy.
- Diagnoza ta daje precyzyjny obraz potrzeb rozwojowych konkretnych umiejętności w 17 kluczowych obszarach handlowania.
- Stanowi ona swoisty „przewodnik” i precyzyjną „mapę”, dzięki której można dokładnie zaplanować proces rozwoju kompetencji danego zespołu handlowego, poszczególnych przedstawicieli lub konkretnego handlowca/przedstawiciela.
- Badanie to może być wspaniałym narzędziem wspierającym proces rekrutacji danego handlowca/przedstawiciela do pracy w danej Firmie.
- Już samo wypełnianie kwestionariusza uruchamia proces głębokiej autorefleksji dotyczącej stanu kluczowych kompetencji i jakości sposobu handlowania osób uczestniczących w diagnozie.
- Dzięki diagnozie, otrzymujesz dokładny plan działań rozwojowych, dedykowanych danemu zespołowi lub poszczególnym przedstawicielom lub konkretnemu handlowcowi/przedstawicielowi, do wykorzystania przy rekrutacji, planowaniu szkoleń lub pracy indywidualnej (Indywidualnego coachingu handlowego).
- Diagnoza ta może być punktem wyjścia i zarazem odniesienia w definiowaniu efektów podejmowanych działań edukacyjno-rozwojowych zespołu handlowego lub poszczególnych przedstawicieli.
- Proces diagnozy, może być sam w sobie wartościowym doświadczeniem rozwojowym dla osób biorących w niej udział, pokazującym wagę, jaką osoby decyzyjne przywiązują do jakości kultury tworzenia i utrzymywania relacji biznesowych w danej Firmie.
Warunki finansowe
Diagnoza grupowa
- Przeprowadzenie diagnozy grupowej (analiza zebranych wyników, wnioski oraz rekomendacje, co do zawartości merytorycznej projektu rozwojowego danego zespołu handlowego/przedstawicieli) – 3000 PLN za grupę.
- Dodatkowo analiza indywidualna zebranych wyników poszczególnych przedstawicieli/handlowców, uczestników badania grupowego (wnioski oraz rekomendacje , co do zawartości merytorycznej projektu rozwojowego danego przedstawiciela/handlowca) – 600 PLN za osobę.
Diagnoza indywidualna.
- Przeprowadzenie diagnozy indywidualnej, analiza zebranych wyników, wnioski oraz rekomendacje , co do zawartości merytorycznej projektu rozwojowego danego przedstawiciela/handlowca – 1000 PLN za osobę.
Procedura
- Możesz zapoznać się z konstrukcją i sposobem wypełniania kwestionariusza poprzez wersję Demo – tutaj
- Wypełnij i prześlij zgłoszenie do pełnej diagnozy w formularzu “Zamów diagnozę online”
- Otrzymasz od nas zwrotną wiadomość e-mail i dalszymi instrukcjami.
- Opłać.
Diagnoza grupowa
- Otrzymasz link do kwestionariusza, który roześlesz drogą elektroniczną do osób biorących udział w diagnozie u Ciebie w Firmie,
- Po wypełnieniu przez nich kwestionariusza, otrzymasz drogą elektroniczną wynik diagnozy zespołu ( i opcjonalnie poszczególnych handlowców biorących udział w badaniu).
Diagnoza indywidualna
- Otrzymasz indywidualny link do kwestionariusza online i po wypełnieniu go, otrzymasz wyniki diagnozy.
Zamów diagnozę online
Zobacz także
Autorskie narzędzie oparte o ponad 32 letnią praktykę budowania, doskonalenia i rozwoju miękkich kompetencji managerskich we współpracy z szefami wszystkich szczebli.
Mikołaj Uzunow
Coach, CEO