Pozyskiwanie Klientów

Skuteczna sprzedaż

  • 1 warsztat
  • Świadectwo ukończenia

Jak w dobie silnej konkurencji rynkowej oraz obniżających się standardów pracy przedstawicieli wyróżnić się klasą, prezentować wysoki poziom profesjonalizmu oraz skuteczność w relacjach z klientami, nie płacąc za to ceny upokorzenia i nie „walcząc” o kontrakty ceną.

Mikołaj Uzunow
Coach, CEO

Warsztat ten przeznaczony jest dla:

  • Osób zajmujących się sprzedażą i obsługa klientów w różnych branżach.
  • Doradców handlowych i przedstawicieli chcących zwiększyć swoje szanse na skuteczne pozyskiwanie nowych klientów.
  • Osób, które w procesie nawiązywania relacji z klientami chcą się wyróżnić z tła konkurencji oraz prezentować rzeczywistą „klasę” handlową.
  • Handlowców i Przedstawicieli Handlowych, którzy napotykają na swojej drodze tzw. „trudnych” klientów.
  • Pracowników Działów Sprzedaży chcących poszerzać swój wachlarz umiejętności handlowych.
  • Wszystkich tych, którzy zarówno chcą rozpocząć pracę w zawodzie Handlowca, jak i tych, którzy czują, że dopada ich rutyna.

Warsztat skoncentrowany jest na uczeniu i trenowaniu:

  • Budowania dobrego kontaktu z klientem.
  • Rozpoznawania i uwzględniania rzeczywistych potrzeb klientów.
  • Radzenia sobie z zastrzeżeniami ze strony klientów.
  • Szybkiego rozpoznawania typu osobowości klienta i dopasowywania do niego sposobu prezentacji oferty oraz własnego stylu negocjacji.
  • Twórczego reagowania na gry klientów na bazie indywidualnego potencjału.
  • Budowania trwałej i długofalowej współpracy z klientem.
W programie:

Aktywne budowanie dobrego kontaktu z klientem, czyli „Jak się wyróżnić, zdobyć zaufanie i życzliwość klienta podczas obsługi?”

  • Odsłanianie siebie – (zdolność do nazywania swoich intencji i interesów),
  • Aktywne poznawanie partnera – („Trudne pytania” i sposoby ich zadawania),

Radzenie sobie z zastrzeżeniami i brakiem zainteresowania, czyli „Co robić, kiedy klient mówi NIE?”

  • Powody wyrażania zastrzeżeń ze strony klienta,
  • Docieranie do prawdziwych źródeł zastrzeżeń, interesów i potrzeb,
  • Zwiększanie szans na nawiązanie współpracy w sytuacjach, kiedy klient mówi np.:
  • …mam mało czasu (nie mam czasu)…
  • …już współpracuję z innym dostawcą…
  • …jesteście za drodzy…
  • …co ja z tego będę miał…

W co grają z nami klienci? Krótki wykład ilustrowany przykładami. Jego celem jest rozpoznanie taktyk kupieckich klientów oraz poszukiwanie źródeł dystansu do trudnych zachowań klientów.

Typologia klienta, czyli „Co i jak mówić, żeby klient czuł się obsłużony indywidualnie podczas prezentacji oferty?” Prosta typologia pozwalająca stosunkowo łatwo i bez specjalnego przygotowania rozpoznać typ osobowości klienta.

Prezentowanie oferty językiem korzyści klienta. Umiejętność dostosowania prezentacji oferty do profilu klienta za pomocą prostych i sprawdzonych algorytmów działania tak, żeby nie zaburzyć kontaktu na poziomie podświadomym i dać klientowi jak największą satysfakcję.