Sprzedaż usług B2B - Autorski model sprzedaży usług STAR
Skuteczna sprzedaż
- 2 warsztaty
- Świadectwo ukończenia
Jak w dobie silnej konkurencji rynkowej oraz obniżających się standardów pracy przedstawicieli wyróżnić się klasą, prezentować wysoki poziom profesjonalizmu oraz skuteczność w relacjach z klientami, nie płacąc za to ceny upokorzenia i nie „walcząc” o kontrakty ceną.
Mikołaj Uzunow
Coach, CEO
Każdy, kto zetknął się ze sprzedażą usług B2B wie, że ten rodzaj sprzedaży rządzi się swoją specyfiką i swoimi regułami. Program ten dedykujemy tym pracownikom sektora biznesowego, które pragną rozwijać swoje umiejętności w zakresie sprzedaż i obsługi klienta w tej właśnie specyfice.
Warsztat skoncentrowany jest na uczeniu i trenowaniu:
- Holistycznego ujęcia procesu sprzedaży usług i obsługi klienta B2B.
- Budowania dobrego I-wszego kontaktu z klientem.
- Rozpoznawania i uwzględniania rzeczywistych potrzeb klientów.
- Konstruowania oferty handlowej w oparciu o wcześniej zbadane potrzeby.
- Twórczego egzekwowania decyzji od klientów na etapie ofertowania.
- Asertywnych zachowań i stosowania konkretnych algorytmów reagowania na próby wywierania nacisku i manipulacji ze strony klientów.
- Przekraczania osobistych ograniczeń w reagowaniu na trudne zachowania partnera negocjacyjnego.
- Obsługi posprzedażowej, jako elementu zwiększającego szansę na długofalową współpracę.
- Radzenia sobie z uzasadnionymi reklamacjami.