Walka z Rutyną Managera
Psychologiczne aspekty zarządzania
- 1 warsztat
- Świadectwo ukończenia
Wszyscy popadamy w rutynę. Niektóre z rutynowych zachowań mają nawet swoje plusy. Chodzi jednak o to, aby te plusy nie przesłoniły nam minusów... Aby je dostrzegać i mieć odwagę na przekraczanie stereotypowych działań, trzeba mieć motywację i pomysły, jak to robić. O tym właśnie jest ten warsztat. Zapraszam!
Mikołaj Uzunow
Coach, CEO
Warsztat ten przeznaczony jest dla:
Szefów poszukujących nowych, niestandardowych źródeł motywowania swoich podwładnych, nowych sposobów współpracy ze swoimi zespołami, zindywidualizowanych sposobów komunikowania się z pracownikami.
Tematyka:
- Autodiagnoza własnej relacji z podwładnymi.
- Analiza swojego stylu motywowania podwładnych.
- Informacje zwrotne od podwładnych o sposobie pracy szefa.
- Niestandardowe sposoby motywowania.
- Typowe zachowania rutynowe managera.
- Twórcze przekraczanie trudnych sytuacji we współpracy z podwładnymi.
- Współpraca z innymi szefami.
- Wychodzenie poza schematy.
Zawartość warsztatu:
- Autodiagnoza własnej relacji z podwładnymi. Sposób, w jaki szef jest przez nich odbierany i jak wpływa to na zespół podwładnych.
- Autodiagnoza swojego stylu motywowania podwładnych oraz sposobu jego dopasowane do ich oczekiwań.
- Budowanie modelu oraz trenowanie konstruktywnych sposobów uzyskiwania informacji zwrotnej od podwładnych na temat konstruktywnych i destrukcyjnych sposobów współpracy z szefem.
- Budowanie puli niestandardowych sposobów doceniania oraz stosowania sankcji w odniesieniu do wiedzy o swoich podwładnych.
- Trening niestandardowych, konstruktywnych sposobów doceniania oraz nakładania sankcji.
- Autodiagnoza rutynowych zachowań w roli szefa, jego ograniczeń i rezerw do doskonalenia.
- Definiowanie najtrudniejszych, newralgicznych momentów we współpracy i realizacji zadań z podwładnymi, diagnoza rezerw oraz potencjału do wykorzystania.
- Budowanie oraz trenowanie nowych, konstruktywnych modeli zachowań w najważniejszych momentach współpracy z podwładnymi.
- Współpraca w grupie szefów. Jak szef jest odbieramy przez współpracujących z nim szefów. Informacje zwrotne od osób współpracujących na temat konstruktywnych i destrukcyjnych sposobów współpracy w grupie.
- Definiowanie najtrudniejszych, newralgicznych momentów we współpracy z grupą szefów, diagnoza rezerw oraz potencjału do wykorzystania.
- Budowanie oraz trenowanie użytecznych, konstruktywnych modeli zachowań w najważniejszych momentach współpracy z grupą szefów.